SELAMAT DATANG DI XTRANSSCELL INDONESIA, DICARI LEADER, STOKIS SELURUH KOTA

Xtransscell Superfood

TranssCell 
XTranssCell adalah makanan yang berasaskan alga biru hijau dimana ianya juga dikenali sebagai Aphanizomenon Flos-Aquae (AFA).

Aphanizomenon Flos-Aquae (AFA) hanya terdapat di satu tempat sahaja di dunia ini iaitu di Tasik Klamath , Oregon Amerika Syarikat.

Ianya mampu diserap oleh tubuh badan manusia sehingga 95% dan mengandungi lebih dari 60 jenis vitamin, mineral, klorofil, asid amino, asid lemak perlu dan pelbagai enzim penting.
MINUMAN Kesihatan yang sangat sesuai untuk manusia kekal sihat abad ini.
Kajian klinikal juga membuktikan bahawa AFA ini akan menyokong dalam sistem penyembuhan tubuh secara semula-jadi dimana pembaikan dan pemulihan sel-sel tisu yang rosak serta organ dalam tubuh dengan semulajadi atau alami.. 

Pengambilan XTranssCell sebanyak 1 ke 5 gm sehari akan membantu membebaskan "IBU SEL" dan sel-sel baru daripada tulang sum-sum yang sangat diperlukan oleh tubuh manusia dalam membantu untuk merawat serta meningkatkan sistem imunisasi tubuh secara semulajadi atau secara alami.
Para Doktor telah berjaya mengesan bahawa di antara penyalit degeneratif yang berpunca daripada kerosakan sel, tisu dan organ.

Perbincangan dan kajian / jurnal berkaitan Flos Aquae (AFA) ini sudah diterbitkan oleh Jensen, Gitte S.Ginsberg, Donald l. Drapeau, Christian (2001). "Blue-Gren Algae as an Immuno-Enhancer and Biomodulator". Journal of the American Nutraceutical Association 3.

TASIK KLAMATH OREGON, AMERIKA SYARIKAT

Merupakan satu-satunya hasil bumi yang telah dibuktikan secara klinikal mampu mengalakkan semula penghasilan “ibu Sel” atau sel induk dewasa dan beberapa sel-sel penting lain seperti Sel Natural Killer (NK) dari tulang sum sum manusia secara semulajadi.

PENYAKIT DEGENARATIF BERPUNCA DARI KEROSAN SEL, ORGAN DAN TISU

Sakit Tulang Belakang, Ketumbuhan, Kanser, Eczema, Kencing Manis, Kemurungan, Penyakit Jantung, Darah Tinggi
Gout, Alzheimer, Sakit Otot, Katarak, Resdung, Kencing Manis, Bell Palsy, Angin Ahmar, Psoriasis, Migrain, Autism

MEMPUNYAI SIJIL HALAL KERAJAAN MALAYSIA


kandungan utama Aphanizomenon flos-Aquae yang terdapat di dalam produk TranssCeLL ini mendapat kelulusan halal dari Islamic Food and Nutrition Council of America (IFANCA) dan sedang mendapatkan kelulusan dari pihak JAKIM. Ia telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). (No. Rujukan 050215//01/344)

CARA PENGAMBILAN

Mudah Saja, Campurkan Transscell dengan air mineral pada suhu normal. Kacau sehingga larut.

Di syorkan pengambilan setiap hari bagi mempercepatkan proses penyembuhan.

Pengambilan transscell hendaklah di ambil sebelum tido.